עורך דין תאונות דרכים בירושלים

פייסבוק
וואטסאפ
הדפסה

עורך דין תאונות דרכים בירושלים יכול לשמש אתכם הן במידה ואתם הצד הפוגע בתאונת הדרכים ובין אם אתם הצד הנפגע. לצערנו מספר תאונות הדרכים בשנה רק הולך ועולה ואנשים רבים נזקקים לשירותיו המקצועיים של עורך דין על מנת לסגור את הפרק הזה בחייהם באופן שלא יפגע בהם ויאפשר להם למצות את מלוא זכויותיהם. במידה ואתם מחפשים עורך דין שיספק עבורכם את המענה הראוי ביותר פנו עוד היום לעו"ד ראובן לרנר ומשרדנו ישמח לעמוד לשירותכם.

במה מטפל עורך דין תאונות דרכים בירושלים?

מעורבות בתאונת דרכים אינה דבר נעים לא לצד הנפגע ולא לצד הפוגע. בכל מקרה מעין זה, יש צורך בפרוצדורה ארוכה והתנהלות מול מספר גורמים על מנת למצות את מלוא הזכויות המגיעות לכם. במידה ותבחרו להיעזר בשירותיו של עורך דין תקבלו סיוע במספר תחומים:

  • תביעת חברת הביטוח – במידה והרכב שלכם נפגע או חלילה נפגעתם בגוף תפקידו של עורך הדין להוכיח את הפגיעה ואת חומרתה לחברת הביטוח על מנת לקבל את הפיצויים המקסימליים להם אתם זכאים.
  • ביטוח לאומי – עורך הדין ילווה אתכם בתביעה מול הביטוח הלאומי. הוא יחפש אחר הסיבה המדויקת בגינה אתם זכאים לזכות בתביעה, יברר את כל פרטי התאונה ויעזור לכם לקבל את הסכום המקסימלי המגיע לכם.
  • אובדן כושר עבודה – פעמים רבות לא מדובר בתאונות קלות ופשוטות אלא בתאונות העלולות להשפיע על המשך חיינו. עורך הדין יבדוק את מגוון הכיסויים להם אנו זכאים דרך חברת הביטוח או הפנסיה שלנו כולל אובדן חוסר עבודה.
  • כתבי אישום – במידה והוגש נגדכם כתב אישום בגין תאונת הדרכים, עורך הדין יסייע לכם בכל הנדרש לטפל בעניין.

החשיבות בבחירת משרד עורך דין לענייני תאונות דרכים

לבחירת עורך הדין ישנה השפעה רבה וחשובה על תהליך התביעה שלנו. בחירת עורך דין נכונה, תאפשר לכם לקבל את מירב הזכויות שלכם. אם אתם גרים באזור ירושלים ומחפשים אחר עורך דין תאונות דרכים מקצועי ואמין, הרימו טלפון לעו"ד ראובן לרנר. בעזרת ניסיון רב והיכרות של שנים רבות עם עולם התעבורה אנו נוכל לעזור לכם לקבל את כל הזכויות המגיעות לכם בזכות ולא בחסד. השאירו לנו טלפון וצוות המשרד שלנו יחזור אליכם במהרה.

עו"ד ראובן לרנר

ייעוץ ראשוני טרם התחייבות

    משרדים:

    משרד עורכי דין ראובן לרנר

    ניתן להפנות למשרד עו"ד ראובן לרנר ושות', כל שאלה בעבירת תעבורה או המשפטה הפלילי הכרחי להצלחת ההליך המשפטי! פנו עכשיו לייעוץ משפטי.

    הבלוג המשפטי

    בחירת עורך דין מומחה למקרה שלכם

    תחום התעבורה הוא מורכב מאוד בעולם בכלל אך בארץ בפרט. אצלנו השימוש בתחבורה ציבורית הוא ברירת מחדל. התוצאה היא רכבים רבים שנמצאים על הכביש, פקקים

    עורך דין לנהיגה בשכרות
    כל מה שצריך לדעת על עבירות נהיגה

    אחת מעבירות התעבורה חמורות ביותר היא נהיגה בשכרות. בשנים האחרונות משקיעה המשטרה משאבים רבים באיתור נהגים הנוהגים בשכרות וגם העונש על כך חמור ויכול להגיע

    משרד עורכי דין מוביל בירושלים

    בעיר כמו ירושלים, עיר שכולה הרים, ירידות, עליות, סיבובים ופיתולים, קורות לא מעט תאונות רק בגלל המבנה של העיר. ישנן נקודות מועדות לתאונות אשר המקומיים

    ייצוג מקצועי ומעטפת משפטית מלאה
    ייצוג מקצועי ומעטפת משפטית מלאה

    עו"ד תעבורה בבאר שבע מלווה ומייצג לקוחות פרטיים בעיר ובסביבותיה. הוא מייצג מול נציגי משטרת התנועה, משרד התחבורה כולל המרב"ד, בתי דין לעבודה ועוד. כל

    דילוג לתוכן