עורך דין פלילי בבאר שבע

פייסבוק
וואטסאפ
הדפסה

עורך דין פלילי בבאר שבע ראובן לרנר

עורך דין פלילי בבאר שבע מטפל בתיקים של לקוחות הנחשדים בעבירות שונות. מומלץ לערב אותו כבר בתחילת התהליך על מנת שיוכל לתת עצות נכונות. הטיפול עצמו יכול להיות מקיף כולל מעורבות בדיונים משפטיים. הוא ייצג מול אנשי המשטרה, הפרקליטות ובבתי משפט. עו"ד ראובן לרנר עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

עורך דין פלילי בבאר שבע – פועל ביעילות וביסודיות

עורך דין פלילי מכיר את שיטות העבודה של המשטרה והפרקליטות ויודע להתנהל מולם. הכול, כמובן, בהתאם לסיטואציה בה  נמצא הלקוח. עבירות פליליות הן מגוונות. מדובר על רצח והריגה, תקיפה וחבלה, אלימות מסוגים שונים, הצתה, עבירות מין, עבירות כלכליות וצווארון לבן, סמים רכוש ועוד. הוא ילווה את הלקוח מרגע שנעצר במשטרה או הובא לחקירה עקב חשדות שהצטברו לכלל ראיות אפשריות. הוא יכול להכין את הלקוח לקראת חקירה. בשלבים אלו הלקוח נמצא בבלבול רב ויכול להפליל עצמו מבלי להתכוון. שירותים נוספים עבורו בעת ההיא הם בקשות להקלה בתנאי מעצר, לשחרור בערבות או למעצר בית ועוד. טיפול אחר חשוב נעשה כאשר התיק מגיע לפרקליטות לצורך בחינת העמדה לדין. כאן הוא יכול לבקש המרת העמדה לדין בקבלת עונש מנהלי וקנסות. הדבר מקובל מאוד בעבירות צווארון לבן ומונע, למעשה, הליכה לבית משפט, רישום פלילי בתיק האישי ועוד.

ייצוג בבתי דין

ייצוג בבתי משפט חייב להיות מעולה וחף מטעויות. כאן יעשה עורך הדין אל כל המאמצים להביא לזיכוי הנאשם. הוא יטען לטובתו, יביא עדים ויציג ראיות תומכות בעמדתו, יחפש וימצא תקדימים משפטיים היכולים לסייע, יצרף המלצות וחוות דעת טובות עליו ועל אישיותו ועוד. הקלה משמעותית מהעונש הקבוע בחוק לעבירה המיוחסת יתרום רבות ללקוח.

ניהול משרד בעת תשתית מעולה

עו"ד ראובן לרנר עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ליווי ותמיכה לו ולמשפחתו, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות, משירות איכותי ללקוחות לאורך זמן, מניהול משרד איכותי לאורך זמן ועוד. הוא ישרת  בשמחה לקוחות נוספים.

עורך דין פלילי בבאר שבע

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם חשודים בביצוע עבירה פלילית באופן לא צפוי, כולל אנשים ללא עבר פלילי. עבורם זו סיטואציה מסוכנת עוד יותר מאשר לאנשים מעולם הפשע כי הם ניגשים לעניין במחשבות כמו: "מה לי ולזה", או "זאת בטוח טעות שתתברר מהר". לצערנו לא תמיד הדברים כך וגם עניין שנראה פשוט הולך ומסתבך עד כדי הגשת כתב אישום. לכן, אם אתם מאזור הדרום ונעצרתם, חפשו עורך דין פלילי באר שבע מוקדם ככל האפשר.

תפקידיו של עורך דין פלילי באר שבע

כאמור, השלב בו כבר מומלץ לפנות אל עורך דין פלילי או לפי אזורכם הוא שלב טרום חקירה. עורך הדין ינחה אתכם כיצד לנהוג. איך מצד אחד להראות שיתוף פעולה אך מצד שני לומר דברים כך שלא ישמשו לרעתכם. עורך הדין יכול לסייע גם בשחרור ממעצר או לטעון כנגד הארכת מעצר ולמנוע אותה. אם ישנו שימוע לפני הגשת כתב אישום, עורך הדין ילווה את החשוד שעומד להיות נאשם גם בהליך זה. שימוע הוא הזדמנות אחרונה לחשוד להוסיף דברים ולהציג טיעונים שיכולים לשנות את ההחלטה. עורך הדין יהיה לצידו של הנאשם אם הוחלט על הגשת תביעה וקיום משפט ויעשה כל שניתן כדי להביא לזיכוי הנאשם או לפחות להאשמה פחות חמורה.

איך לבחור את עורך הדין

הרבה מאוד עומד על הפרק כאשר אדם נכנס להליך פלילי. לא מדובר כאן רק על כסף כמו במשפט האזרחי. הענישה יכולה להיות גם מאסר ובכל מקרה ישנה פתיחת תיק פלילי ואף רישום פלילי שמלווים אדם במשך שנים. לכן, בחירה של עורך דין פלילי ובכלל צריכה להתבצע אחרי בדיקות ובירורים. חשוב לוודא שעורך הדין אכן מתמחה בפלילים, שזהו ]תחום ההתמחות המרכזי שלו כשעדיף שיתמקד בסוג העבירות המיוחס לכם, בין אם צווארון לבן, אלימות, רכוש וכו'. חשוב לבדוק שיש לו ניסיון רב וייצג בהצלחה חשודים ונאשמים בעבירות דומות. מעבר לפן המקצועי יש חשיבות גם לפן האישי: עורך דין פלילי ילווה אתכם במשך תקופה ארוכה עד סיום הדברים כך שצריכה להיות ביניכם פתיחות והבנה.

עו"ד ראובן לרנר הוא עורך דין פלילי בעל ניסיון רב. הוא מייצג בהצלחה חשודים ונאשמים בעבירות שונות. מוזמנים ליצור קשר.

עו"ד ראובן לרנר

ייעוץ ראשוני טרם התחייבות

    משרדים:

    משרד עורכי דין ראובן לרנר

    ניתן להפנות למשרד עו"ד ראובן לרנר ושות', כל שאלה בעבירת תעבורה או המשפטה הפלילי הכרחי להצלחת ההליך המשפטי! פנו עכשיו לייעוץ משפטי.

    הבלוג המשפטי

    בחירת עורך דין מומחה למקרה שלכם

    תחום התעבורה הוא מורכב מאוד בעולם בכלל אך בארץ בפרט. אצלנו השימוש בתחבורה ציבורית הוא ברירת מחדל. התוצאה היא רכבים רבים שנמצאים על הכביש, פקקים

    עורך דין לנהיגה בשכרות
    כל מה שצריך לדעת על עבירות נהיגה

    אחת מעבירות התעבורה חמורות ביותר היא נהיגה בשכרות. בשנים האחרונות משקיעה המשטרה משאבים רבים באיתור נהגים הנוהגים בשכרות וגם העונש על כך חמור ויכול להגיע

    משרד עורכי דין מוביל בירושלים

    בעיר כמו ירושלים, עיר שכולה הרים, ירידות, עליות, סיבובים ופיתולים, קורות לא מעט תאונות רק בגלל המבנה של העיר. ישנן נקודות מועדות לתאונות אשר המקומיים

    ייצוג מקצועי ומעטפת משפטית מלאה
    ייצוג מקצועי ומעטפת משפטית מלאה

    עו"ד תעבורה בבאר שבע מלווה ומייצג לקוחות פרטיים בעיר ובסביבותיה. הוא מייצג מול נציגי משטרת התנועה, משרד התחבורה כולל המרב"ד, בתי דין לעבודה ועוד. כל

    דילוג לתוכן