משרד עורכי דין מוביל בדרום התחום התעבורה

פייסבוק
וואטסאפ
הדפסה

באר שבע היא בירת הדרום, עיר גדולה המשרתת אוכלוסיות רבות, החל מסטודנטים הלומדים באוניברסיטה דרך עולים חדשים ועד תושבים ותיקים. בבאר שבע, כחלק מהנגב, ישנן בעיות בתחום התעבורה הייחודיות לה, כולל נהיגה פראית בכבישים של צעירים. עו"ד תעבורה בבאר שבע מייצג לא רק את תושבי העיר אלא את תושבי האזור כולו, אזור בו תנאי הדרך אינם תקינים במקרים רבים, במיוחד באזור הפזורה הבדואית, אזורים בהם אין מספיק תאורה ונהגים גם מרשים לעצמם לנהוג כרצונם בגלל השטחים הגדולים בהם אוכלוסייה דלילה יחסית. לכן, חשוב לבחור עו"ד תעבורה המכיר היטב את הבעיות הייחודיות לאזור השונות מהבעיות המוכרות מאזור המרכז למשל.

תפקידיו של עו"ד תעבורה בבאר שבע

עו"ד תעבורה  יטפל בכל הנושאים הקשורים לתעבורה וייצג נהגים החשודים בעבירות שונות. נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים היא מהעבירות החמורות בהן מטפל עורך דין תעבורה. אלה עבירות שההתייחסות אליהן מחמירה במיוחד. לכן הוא צריך להיות בעל ניסיון רב בטיפול בעבירות אלה. עורך הדין יסייע במחיקת נקודות ממשרד הרישוי, והדבר חשוב במיוחד כאשר מספר הנקודות הולך ומתרבה כך ששלילת רישיון היא קרובה. עו"ד תעבורה  ובכלל ייצג נהגים שרישיונם נשלל בפסילה מנהלתית וינסה לשנות את ההחלטה וכן מייצג נהגים שנהגו ללא רישיון, בין אם בגלל שלילתו או שאין להם רישיון כלל. כמובן שבמקרה של תאונה חשוב לפנות לעורך דין מהר ככל האפשר.

איך לבחור את עורך הדין?

כאשר מחפשים עורך דין תעבורה חשוב קודם כל שיהיה בעל ניסיון רב בתחום, במיוחד במקרים הדומים למקרה שלכם. בעבירות חמורות אשר נידונות בבית המשפט עורך הדין צריך להיות גם עורך דין פלילי ובעל ניסיון גם בתחום זה מעבר להיותו עו"ד תעבורה. כדאי לחפש המלצות על עורך דין, בין אם מאנשים שאתם סומכים על דעתם והיו במצב דומה ובין אם דרך האינטרנט והרשתות החברתיות. כאמור, יש חשיבות ויתרון לבחירת עו"ד תעבורה אם אתם מאזור זה. רק עורך דין מקומי יכיר את הבעיות שיש בעיר וסביבתה וגם את חוקי העזר העירוניים שיכולים להשתנות מעיר אחת לאחרת.

עו"ד ראובן לרנר הוא עורך דין תעבורה וגם עורך דין פלילי בעל ניסיון רב. הא מסייע לנהגים ומייצג אותם בסוגים שונים של עבירות, כולל במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

עו"ד ראובן לרנר

ייעוץ ראשוני טרם התחייבות

    משרדים:

    משרד עורכי דין ראובן לרנר

    ניתן להפנות למשרד עו"ד ראובן לרנר ושות', כל שאלה בעבירת תעבורה או המשפטה הפלילי הכרחי להצלחת ההליך המשפטי! פנו עכשיו לייעוץ משפטי.

    הבלוג המשפטי

    בחירת עורך דין מומחה למקרה שלכם

    תחום התעבורה הוא מורכב מאוד בעולם בכלל אך בארץ בפרט. אצלנו השימוש בתחבורה ציבורית הוא ברירת מחדל. התוצאה היא רכבים רבים שנמצאים על הכביש, פקקים

    עורך דין לנהיגה בשכרות
    כל מה שצריך לדעת על עבירות נהיגה

    אחת מעבירות התעבורה חמורות ביותר היא נהיגה בשכרות. בשנים האחרונות משקיעה המשטרה משאבים רבים באיתור נהגים הנוהגים בשכרות וגם העונש על כך חמור ויכול להגיע

    משרד עורכי דין מוביל בירושלים

    בעיר כמו ירושלים, עיר שכולה הרים, ירידות, עליות, סיבובים ופיתולים, קורות לא מעט תאונות רק בגלל המבנה של העיר. ישנן נקודות מועדות לתאונות אשר המקומיים

    דילוג לתוכן